O wpływie różnorodności na reputację firmy
W ostatnich latach temat różnorodności nabrał na znaczeniu. Firmy pragnące zdobyć przychylność klientów z dumą publikują dane ...
W ostatnich latach temat różnorodności nabrał na znaczeniu. Firmy pragnące zdobyć przychylność klientów z dumą publikują dane ...
Co sprawia, że działania PR są efektywne, spełniają założone cele oraz odpowiadają na potrzeby klientów? Co jest kluczem do sukcesu? Co ...
W kraju, w którym jest blisko 40 milionów ekspertów od piłki nożnej, ekologii i geopolityki, nie wypada wręcz nie mieć zdania ...
Komponentów składających się na dobre wystąpienie publiczne jest więcej niż na pierwszy rzut oka można przypuszczać. Słuchacze – ...
Na początek, cytując klasyka, oczywista oczywistość: żyjemy w czasach, w których trzeba ścigać się na pomysły. W natłoku informacji ...
Wojna na Ukrainie, pandemia, szczepienia, sieć 5G czy imigracja – to jedne z wielu tematów, na których skupiają się prowadzone ...
Czy jest słowo, które oddaje istotę zawodu PR-owca? Relacje, kreatywność, komunikacja, wpływ, narracja, wizerunek...? Z pewnością o ...
Wojna urealnia politykę. Czyni ją boleśnie prawdziwą. Wyrywa z PR-owych sztuczek i twitterowej sztachetologii. Sprowadza nas wszystkich...
W kryzysie warto grać o więcej niż tylko o przetrwanie biznesu. Po szoku jakim był wybuch pandemii, trwa przetasowanie na rynku, a zanim ...
Czy wiesz czym jest matryca logiczna, PERT i Trello? Czy jako osoba pracująca w PR musisz wiedzieć co się kryje pod tymi terminami? Zobacz jak w ...
W ostatnich wyborach parlamentarnych kwestie ekologiczne zdominowały debatę polityczną w Polsce. Raport Bridge "Pierwsze ekologiczne wybory ...
Publikacja „Co mają polscy sędziowie?” to pierwsza profesjonalna i kompleksowa analiza oświadczeń majątkowych polskich ...