Kim jesteśmy

Zajmujemy się strategicznym doradztwem komunikacyjnym. Działamy od 1999 roku. Nasza specjalizacja to: działania public affairs i public relations, research i analizy, kompleksowe zarządzanie kryzysowe oraz budowanie długofalowego wizerunku i reputacji liderów – ludzi i firm. Zajmujemy się również doradztwem z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju.

Współpracujemy z międzynarodową firmą doradczą Impakt, z siedzibą w Toronto.  Impakt jest organizacją typu B Corp, która pomaga korporacjom czerpać korzyści z rozwiązywania problemów społecznych. Założony w 2001 r. Impakt współpracuje z międzynarodowymi organizacjami, w tym McCain Foods, Starbucks, 3M, De Beers i Nestle.

Jesteśmy członkiem sieci EURACSIS (www.euracsis.eu) – sieci europejskich agencji komunikacyjnych, które wspólnie organizują akcje komunikacyjne i konferencje w Unii Europejskiej.

Współpracujemy z agencją performance marketingu Rewolwer.com. Rewolwerowcy zapewniają wsparcie wybranym projektom realizowanym przez Bridge w zakresie komunikacji digitalowej. Główne obszary specjalizacji Rewolwera obejmują analitykę digital marketingu, SEO, SEM, performance marketing, kampanie reklamowe, czy budowania strategii digitalowych generującymi wysokie zasięgi dotarcia.

 

Co robimy

Pomagamy naszym klientom budować reputację w relacjach z otoczeniem gospodarczym, politycznym i społecznym. Działamy na styku tych światów, doskonale rozumiejąc mechanizmy ich funkcjonowania i zależności. W dzisiejszym świecie trudno jest przebić się z własnym przekazem i bronić swoich racji. Bridge pomaga firmom w komunikowaniu i budowaniu argumentacji oraz w naświetlaniu spraw, które mają dla nich najistotniejsze znaczenie.

 

Co nas wyróżnia

Mocny merytorycznie zespół, który łączy w jednym miejscu unikatowe kompetencje, doświadczenie i wiedzę z zakresu: PR, dziennikarstwa, polityki, nauk społecznych, socjologii i ekonomii. Jesteśmy ambitni i nie boimy się trudnych wyzwań. Mamy duże doświadczenie w prowadzeniu trudnych kampanii. Działamy niekonwencjonalnie. Doskonale rozumiemy mechanizmy komunikowania się w zmieniającym się świecie.