W firmie odpowiada za szukanie i przetwarzanie informacji (research). Przygotowuje autorskie opracowania analityczne i raporty obejmujące tematykę mediów, biznesu, polityki oraz społeczną. Pomagają one klientom podejmować strategiczne decyzje biznesowe, zarządzać sytuacjami kryzysowymi czy prowadzić działania public affairs.Zajmuje się także wsparciem pozycjonowania liderów. Artykuły eksperckie, które opracowywała jako ghostwriter, były publikowane w najważniejszych polskich dziennikach i tygodnikach. Przygotowuje też m.in. teksty przemówień oraz tezy do udziału w debatach. Prezesi Zarządów, dla których pracowała, byli na stałe obecni w rankingach liderów opinii polskiego biznesu.Absolwentka dziennikarstwa na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja public relations i marketing medialny). Z firmą związana od 2006 roku. Hobbystycznie promuje Bydgoszcz i doradza lokalnym firmom w zakresie public relations.