Michał Łoniewski

Posiada wieloletnie doświadczenie w branży PR, poparte sukcesami w realizacji projektów dla klientów korporacyjnych, w tym m.in. w prowadzeniu kampanii edukacyjnych i komercyjnych. Dotychczas współtworzył kilkadziesiąt strategii komunikacji, a następnie odpowiadał za ich wdrożenie. Oprócz solidnego know-how w realizacji PR korporacyjnego, posiada kompetencje w zakresie zintegrowanej komunikacji marketingowej. Prowadzone przez niego projekty obejmowały wykorzystanie social mediów, content marketingu, zakup mediów, organizację eventów i wydarzeń specjalnych. Pracował dla takich klientów jak: Play, HB Reavis, BNP Paribas Real Estate, Żywiec Zdrój (program „Po stronie natury”), organizacje RICS, Choices International, czy kancelaria Głuchowski Siemiątkowski Zwara.Miłośnik podróży, bliskich obejmujących Polskę i Europę, jak i tych dalekich – odwiedził do tej pory m.in. Indonezję, Wietnam, Tajlandię, Kubę i kilka krajów Ameryki Środkowej. W najbliższych ma zwiedzenie Nepalu. Uwielbia muzykę, a w szczególności poszukiwanie nowych, nieznanych jeszcze artystów oraz koncerty.