
Głowa pełna pomysłów – czyli o znaczeniu kreatywności w PR
Co sprawia, że działania PR są efektywne, spełniają założone cele oraz odpowiadają na potrzeby klientów? Co jest kluczem do sukcesu? Co ...
Co sprawia, że działania PR są efektywne, spełniają założone cele oraz odpowiadają na potrzeby klientów? Co jest kluczem do sukcesu? Co ...
W kraju, w którym jest blisko 40 milionów ekspertów od piłki nożnej, ekologii i geopolityki, nie wypada wręcz nie mieć zdania ...
Komponentów składających się na dobre wystąpienie publiczne jest więcej niż na pierwszy rzut oka można przypuszczać. Słuchacze – ...
Na początek, cytując klasyka, oczywista oczywistość: żyjemy w czasach, w których trzeba ścigać się na pomysły. W natłoku informacji ...
Wojna na Ukrainie, pandemia, szczepienia, sieć 5G czy imigracja – to jedne z wielu tematów, na których skupiają się prowadzone ...
Czy jest słowo, które oddaje istotę zawodu PR-owca? Relacje, kreatywność, komunikacja, wpływ, narracja, wizerunek...? Z pewnością o ...
Wojna urealnia politykę. Czyni ją boleśnie prawdziwą. Wyrywa z PR-owych sztuczek i twitterowej sztachetologii. Sprowadza nas wszystkich...
W kryzysie warto grać o więcej niż tylko o przetrwanie biznesu. Po szoku jakim był wybuch pandemii, trwa przetasowanie na rynku, a zanim ...
Czy wiesz czym jest matryca logiczna, PERT i Trello? Czy jako osoba pracująca w PR musisz wiedzieć co się kryje pod tymi terminami? Zobacz jak w ...
W ostatnich wyborach parlamentarnych kwestie ekologiczne zdominowały debatę polityczną w Polsce. Raport Bridge "Pierwsze ekologiczne wybory ...
Publikacja „Co mają polscy sędziowie?” to pierwsza profesjonalna i kompleksowa analiza oświadczeń majątkowych polskich ...